המונח "תמיכה מרחוק" הפך להיות מילת מפתח להמון טכנאים, מי שאינו בקיא בתחום המחשוב לא כל כך בטוח לגבי המונח תמיכה מרחוק. כאשר אדם אחר שולט במחשב שלכם מרחוק אתם מאשרים שיתוף תמונה וקבצים באופן מלא. יש המון תוכנות באינטרנט של תמיכה מרחוק וכל טכנאי בוחר את התוכנה הטובה והנוחה ביותר עבורו, כאשר עיקרון התוכנות זהה בכולם. דבר ראשון יש להוריד את אחת התוכנות למחשב שלכם, יש טכנאים שבאתר הבית שלהם ישנו קישור להורדת התוכנה. כמובן שטכנאי המחשבים אמור להדריך אותכם לאורך כל התהליך, קישור כזה ניתן לראות בעמוד זה בהמשך. לאחר הורדה והפעלת התוכנה יוצג מספר מזהה ובתוכנות מסויימות גם סיסמה לצורך אבטחה מוגברת יותר. בשלב זה רק אתם רואים את מספר המזהה והסיסמה, לאחר מסירה של אותו מספר מזהה לצד השני והזנה של המספר באותה התוכנה נוצר קשר בין המחשבים. במידה ויש צורך בסיסמה הצד השני ירשום אותה בחלון שייפתח לבקשת הסיסמה, בחלק מהתוכנות אתם תצטרכו ללחוץ על אישור לשיתוף בחלון שיופיע לכם. מרגע זה לצד השני יש גישה לכל הקבצים שלכם והוא יכול לטפל בתקלות, להדריך אותכם, לאתר וירוסים ולמחוק אותם, לפתור בעיות הדפסה וכד… בייט מחשבים פותרת ללקוחותיה בעיות באמצעות תמיכה מרחוק ברב המקרים ללא עלות.

אין צורך להשבית מחשב ולהביא לטכנאי או להמתין שהטכנאי יגיע אלינו, שקיפות מלאה, אתם רואים בדיוק מה הטכנאי עושה ולאיזה תיקיות הוא נכנס במחשב שלכם, פתרון בעיות בתמיכה מרחוק משתלם לכם הרבה יותר.

החסרונות הם המתווך שהוא האינטרנט ומהירותו, ולכן באופן טבעי כל פעולה שהטכנאי מחשבים יבצע במחשב שלנו תהיה אטית ותיקח יותר זמן. כאשר יש לנו תקלה באינטרנט לא תהיה אפשרות להשתמש בתוכנות תמיכה מרחוק.

מה שאתם עושים בזמן החיבור הצד השני רואה. בתוכנת התמיכה מרחוק יש לכם שליטה מלאה להפסקת השיתוף באופן מיידי. גם אם אינכם לקוחות בייט מחשבים אנו זמינים עבורכם לכל שאלה, בעיה והתייעצות ללא עלות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן